Populära recept

måndag 26 januari 2015

Energifrulle med äggröra och färskpressad juice






Efter 24 timmar migrän lördag till söndag kan jag lova att måndagens frulle var MER än välkommen! Snacka om att jag behövde boost och påfyllning av energidepåerna. Förutom favoriterna äggröra och avocado blev det räkor, en klick majonnäs och färskkpressad supergod rödbets- och äppeljuice.


Rödbets- och äppeljuice
1 glas

2 skalade och delade rödbetor
2 äpplen, delade i mindre bitar
ca 2 cm ingefära, skalad
  • Kör allt i råsaftcentrifug och häll sedan upp i glas. Slurp!

0 kommentarer:

Här bloggar

Hanna
Här bloggar jag, en något galen västgötatös, om mat i receptform. Man kan säga att detta är min digitala receptbok. Här samlar jag mina favoritrecept, recept jag vill testa och en och annan artikel om mat.
Visa hela min profil

Bloglovin