Populära recept

fredag 18 oktober 2013

Jamies Italian, Covent Garden



Nu tänker jag bjuda på ett restaurangtips! Nästa gång du åker till London, besök Jamies Italian i Covent Garden. Restaurangen är värd ett besök lika mycket för inredningen som för maten. Åtminstone om du, som jag, gillar inredning som går åt det industriella hållet. Så snyggt! Och maten går inte heller av för hackor. Mitt bästa tips är förrätten Antipasti från Our Favorite Planks, köttversionen. Gillar du salami, buffelmozzarella och oliver får du inte missa denna förrätt - TOP NOTCH!


0 kommentarer:

Här bloggar

Hanna
Här bloggar jag, en något galen västgötatös, om mat i receptform. Man kan säga att detta är min digitala receptbok. Här samlar jag mina favoritrecept, recept jag vill testa och en och annan artikel om mat.
Visa hela min profil

Bloglovin