Populära recept

måndag 30 juli 2012

Matsedel vecka 31

Den här veckan testar jag en av matkassarna som presenteras i Matmagasinet nummer 7. Tyckte alla rätterna kändes okej rent receptmässigt så det ska bli roligt att se om de smakar bra också!


TISDAG
Lunch: Baconlindade kycklingfiléer med quinoasallad
Middag: Pestoplättar

ONSDAG
Lunch: Het pasta med soltorkade tomater
Middag: Omelett

TORSDAG
Lunch: Pizza med getost, salami och champinjoner
Middag: Ostlåda

FREDAG
Lunch: Matig sallad
Middag: Fläskkarré och grönsaker med citron- & vitlökssmör

LÖRDAG
Lunch: Pasta Carabonara
Middag: Stekt lax med asiatisk sallad



0 kommentarer:

Här bloggar

Hanna
Här bloggar jag, en något galen västgötatös, om mat i receptform. Man kan säga att detta är min digitala receptbok. Här samlar jag mina favoritrecept, recept jag vill testa och en och annan artikel om mat.
Visa hela min profil

Bloglovin