Populära recept

söndag 17 juni 2012

Matsedel vecka 25

Kom på den briljanta idén att jag även kan spara mina matsedlar här, så finns dem lättillgängliga när man ska göra nya och behöver lite inspiration :)

Vecka 25, 2012

MÅNDAG
Lunch: Ostlåda
Middag: Kyckling- och quinoasallad

TISDAG
Lunch: Quesadillas
Middag: Pasta med tomat, basilika, parmesan och bacon

ONSDAG
Lunch: Pastasallad
Middag: Grekiska biffar med grekisk sallad

TORSDAG
Lunch: Pasta carabonara
Middag: Torsdagsfika, minipajer och grönsallad

FREDAG - midsommarafton!
Lunch: Sillunch hos Elin & Mattias
Middag: Grillat hos Niklas & Erica

0 kommentarer:

Här bloggar

Hanna
Här bloggar jag, en något galen västgötatös, om mat i receptform. Man kan säga att detta är min digitala receptbok. Här samlar jag mina favoritrecept, recept jag vill testa och en och annan artikel om mat.
Visa hela min profil

Bloglovin