Populära recept

måndag 6 augusti 2012

God olivolja




Tänkte dela med mig av ett tips på en riktigt god och bra olivolja. Den här håller verkligen hög kvalité! Den har en väldigt tydlig smak, lite gräsig, och funkar bra i såväl matlagningen som salladen. Vi har använt den till "allt" och varit mycket nöjda!

Namnet är Olivolja extra virgin Montfrin och den saluförs av Werners Gourmetservice. Oljan är ofiltrerad och har sitt ursprung i södra Frankrike. Den är aningen dyr, men som sagt väldigt god! Vi fick den i en presentkorg i julas.


0 kommentarer:

Här bloggar

Hanna
Här bloggar jag, en något galen västgötatös, om mat i receptform. Man kan säga att detta är min digitala receptbok. Här samlar jag mina favoritrecept, recept jag vill testa och en och annan artikel om mat.
Visa hela min profil

Bloglovin